ePodpis.IT

Zapewniam innowacyjne rozwiązania w postaci podpisów elektronicznych, które umożliwiają szybkie i bezpieczne zawieranie ważnych umów online. Moje usługi pozwalają klientom cieszyć się efektywnością procesu podpisywania dokumentów, eliminując konieczność tradycyjnego podpisywania, co przyczynia się do oszczędności czasu i zwiększa wydajność.

wydawanych podpisów elektronicznych miesięcznie
0 +
lat doświadczenia na rynku
podpisów elektronicznych
0
zadowolonych klientów
0 %
tyle trwa cała procedura
0 min.

Rodzaje podpisów elektronicznych

Zestaw Token

Chyba najczęściej kupowany nośnik podpisu elektronicznego, chociaż rSign zaczyna deptać mu po piętach. Zestaw token to karta mikroprocesorowa wielkości karty SIM i czytnik wielkości pendrive. 

Zmieści się do każdej torby zarówno męskiej jak i damskiej.

Zestaw Standard

Zestaw składa się z czytnika na kablu i karty wielkości dowodu osobistego. 

Wykorzystywany bardzo często w urzędach i przy stacjonarnych stanowiskach komputerowych. Nie zajmuje wiele miejsca na biurku, a podłączenie karty nie wymaga ciągłego dostępu do USB. Samą kartę z łatwością można schować do portfela.

Zestaw rSign

Podpis w chmurze. Nie wymaga żadnych dodatkowych kart i czytników. Cały proces polega na uruchomieniu procedury podpisu elektronicznego na komputerze, a na telefonie komórkowym tylko potwierdzamy za pomocą naszej aplikacji. 

Brzmi skomplikowanie? A korzystasz z BLIK? To dokładnie to samo 🙂

Zestaw Karta

Jeśli Twój komputer jest już wyposażony w czytnik kart mikroprocesorowych, możesz zakupić podpis na karcie bez dodatkowych czytników. 

Twój podpis kończy swoją ważność?

Jeśli dostałeś już powiadomienie o kończącej się ważności swojego podpisu elektronicznego, możesz skorzystać z jego odnowienia bez wychodzenia z domu czy biura. Wystarczy uzupełnić formularz odnowienia online, dokonać płatności i postępować zgodnie z instrukcjami. 

Cennik podpisów elektronicznych

  • Dojazd na terenie miast 100,00 PLN/netto

    Zabrze, Gliwice, Bytom

  • Dojazd na terenie miast 150,00 PLN/netto

    Chorzów, Tarnowskie Góry, Katowice

  • Pomoc zdalna przy aktywacji podpisu 75,00 PLN/netto
  • Pomoc zdalna przy odnowieniu online 50,00 PLN/netto

Współpracuję z...

W różnych branżach moje usługi przynoszą spokój i efektywność w zarządzaniu technologią. Zapewniając doradztwo, nadzór oraz wsparcie techniczne, umożliwiam organizacjom skoncentrowanie się na ich rdzennej działalności. Dbam o bezpieczeństwo danych i stabilność infrastruktury IT, co pozwala im operować sprawnie i bezpiecznie, z optymalnie funkcjonującym sprzętem.

Napisali o mnie

Justyna Dzierzkowska
Czytaj więcej
Firma to zespół ludzi posiadających duże doświadczenie i umiejętność dostosowywania się do potrzeb klienta w realizacji usług informatycznych, w tym tworzenia stron internetowych oraz wykazujących zaangażowanie, rzetelność i terminowość w świadczeniu swoich usług. Doceniając walory firmy mogę w pełni zarekomendować jej usługi potencjalnym klientom poszukującym fachowców w zakresie tworzenia stron internetowych.
Natalia Dworakowska
Natalia Dworakowska@username
Czytaj więcej
Miła współpraca, sprawna komunikacja i dobra jakość wykonanej pracy 🙂
Anna Wolska-de Keijzer
Anna Wolska-de Keijzer
@username
Czytaj więcej
Fantastyczne wsparcie. Miałam kilka problemów na stronie internetowej, które blokowały kluczowe funkcjonalności, Błąkałam się po różnych grupach w poszukiwaniu bezskutecznie rozwiązania, dopóki nie trafiłam na MGK.net.pl. Bardzo szybka i profesjonalna obsługa, do tego sympatyczny kontakt i duża doza cierpliwości 🙂 Dziekuję i pozdrawiam. Polecam z całego serca każdemu, kto ma problem ze swoją stroną internetową!
Julia Stencel
Julia Stencel
@username
Czytaj więcej
Jeżeli potrzebujecie wsparcia w jakimkolwiek projekcie z działu IT to śmiało polecam Wam MGK! Profesjonalne podejście, szybka pomoc zrozumiała nawet dla osób słabo odnajdujących się w tematach IT. Pracownicy bardzo kompetentni i znający się wykonywanej pracy, a przy tym sympatyczni i przyjaźnie nastawieni do klienta. Dziękuję i pozdrawiam! Jesteście SUPER! 🙂
Poprzedni
Następny

FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania

  1. Zainstaluj oprogramowanie PEM-HEART
  2. Przygotuj swoją kartę.
  3. Włóż ją do komputera
  4. Uruchom kod aktywacyjny otrzymany drogą elektroniczną.
  5. Nadaj swój PIN i PUK.
  6. Gotowe

Szczegółowy opis znajdziesz w  centrum pomocy

 

Podłącz swój podpis do komputera. Uruchom aplikację, PEM-HEART i w zakładce Karta, kliknij przycisk Diagnostyka. 

Szczegółowy opis znajdziesz w  centrum pomocy

Tak.  Wystarczy w opcjach podpisu zaznaczyć format PADES z elementem graficznym.

Szczegółowy opis znajdziesz w  centrum pomocy

Skontaktuj się ze mną