#MGKnews

to informacje z naszej branży, które mogą Wam ułatwić codzienną pracę wykorzystując najnowsze technologie. 

szybki kontakt

Jak możemy Ci dziś pomóc?

samodzielna pomoc

Na najczęściej zadawane pytania odpowiadamy w Bazie Wiedzy, która została podzielona na kategorie związane z działalnością MGK.net.pl.

zgłoszenia serwisowe

Jest to podstawowa forma komunikacji. Wszystkie zgłoszenia awarii, zlecenia czy problemy są rejestrowane w naszym systemie zgłoszeń.

kontakt telefoniczny

Jeśli wolisz kontakt telefoniczny możesz do nas zadzwonić, infolinia jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 18:00, a także w soboty od 10:00 do 13:00.

Technologia powinna dać więcej czasu dla Ciebie i Twoich bliskich. Szukam i tworzę rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie. MGK wspiera i doradza, jak taniej pozyskać, utrzymać i zarządzać infrastrukturą IT w domu lub firmie. 

Szanujemy Twoją prywatność. Sprawdź jakie dane są przez nas zbierane i jak dbać o swoją prywatność. [Polityka Cookies | Regulamin Usług | Polityka Prywatności]