Branża: Organizacja imprez
Wielkość firmy: 6-10
Lokalizacja: Śląsk
Wyzwanie
Klient potrzebował informatyka na telefon, bez wielkich umów wsparcia. Każda większa praca, taka jak zakup komputera i jego konfiguracja miała być rozliczana na podstawie oferty.
Rozwiązanie
Zaproponowałem małą umowę serwisową na godziny. Klient wykupuje pakiet godzin pracy w miesiącu i sukcesywnie z niego korzysta. Godziny niewykorzystane nie przechodzą na kolejny miesiąc. Wszelkie większe prace takie jak konfiguracja sieci, konfiguracja nowego stanowiska komputerowego są rozliczane w ramach godzin lub na podstawie odrębnej oferty.
Rezultaty
Klient wykupuje co miesiąc określoną ilość godzin pracy informatyka. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane w systemie zgłoszeń i w każdy piątek wysyłany jest raport wykorzystanych godzin, dzięki czemu klient wie ile zostało jeszcze godzin w pakiecie. Każda godzina ponad pakietem rozliczana jest na podstawie dodatkowej faktury.
Koszt obsługi
– 3 godziny w miesiącu (pomoc zdalna)
– Czas reakcji: do 24h
– darmowe konsultacje informatyczne
Faktura miesięczna: 500 zł/netto
Każda kolejna godzina: 150,00 zł/netto