To nasz najmniejszy pakiet współpracy i stworzony został z myślą o firmach zatrudniających zwykle od 2 do 5 pracowników, których zapotrzebowanie na usługi IT są bardzo małe. Pakiet ten otwiera możliwość wdrożenia naszych rozwiązań do zdalnej pomocy i dostęp do systemu HelpDesk wraz z gwarantowanym czasem reakcji na poziomie 2 dni roboczych.
Cena za każdą kolejną godzinę pracy specjalisty po wyczerpaniu godzin objętych pakietem.
Cena za każdą kolejną godzinę pracy specjalisty po wyczerpaniu godzin objętych pakietem.
Cena dojazdu do siedziby klienta
Cena dojazdu do siedziby klienta
Wszystkie ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.
Rozliczamy się w cyklach 15 minutowych, czyli w przeciągu jednej godziny w abonamencie możemy realizować do 4 zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są wprowadzane w system HelpDesk w który na koniec miesiąca tworzone są raporty naszej współpracy.
To podstawowy system komunikacji pomiędzy MGK, a klientem. System ten obsługiwany jest przez różne ścieżki komunikacji – e-mail, indywidualny portal klienta, formularz zgłoszeń, czy telefon. W systemie HelpDesk gromadzone są wszystkie szczegóły naszej współpracy rozwiązania, podjęte działania serwisowe, a także szczegółowy czas poświęcony na każde zgłoszenie.
Reakcja, to czynności podjęte przez specjalistów zmierzające do rozwiązania danego problemu.
Tak, każde urządzenie objęte umową zawiera ochronę antywirusową dostarczoną przez ESET.
Skontaktuj się z MGK
Technologia powinna dać więcej czasu dla Ciebie i Twoich bliskich. Szukam i tworzę rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie. MGK wspiera i doradza, jak taniej pozyskać, utrzymać i zarządzać infrastrukturą IT w domu lub firmie.
Szanujemy Twoją prywatność. Sprawdź jakie dane są przez nas zbierane i jak dbać o swoją prywatność. [Polityka Cookies | Regulamin Usług | Polityka Prywatności]