PEŁNE ZAUFANIE
Wiem jak cenne są Twoje dane, wiem też jak cenna jest dyskrecja. Moim mottem jest „Niektóre dane na zawsze powinny zostać tajemnicą”, a szczegóły naszej współpracy zostaną między mną a Tobą.
PEŁNE ZAUFANIE
Wiem jak cenne są Twoje dane, wiem też jak cenna jest dyskrecja. Moim mottem jest „Niektóre dane na zawsze powinny zostać tajemnicą”, a szczegóły naszej współpracy zostaną między mną a Tobą.
Poprzedni
Następny

Wsparcie IT

Wsparcie na żądanie

Jest opcją dla Klientów potrzebujących sporadycznego wsparcia, bez gwarancji czasu reakcji. Wsparcie na żądanie dotyczy głównie naprawy sprzętu, diagnostyki, czy wykonania jednorazowych usług wdrożenia.
Pobierz aplikację do pomocy zdalnej.

już od

250 zł/h
Przykłady obsługi pakietowej

Pakiet start

dla mikro firm
599 zl/mc
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji do 2 dni roboczych
  • Do 5 godzin pracy specjalisty
  • 2 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Brak działań prewencyjnych

Pakiet plus

dla wymagających
1099 zl/mc
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji do 2 dni roboczych
  • Do 8 godzin pracy specjalisty
  • 3 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Działania prewencyjne

Pakiet ekspert

dla ceniących sobie bezawaryjną pracę
2099 zl/mc
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji 1 dzień roboczy (NBD)
  • Do 14 godzin pracy specjalisty
  • 4 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Działania prewencyjne

Pakiet mini

To nasz najmniejszy pakiet współpracy i stworzony został z myślą o firmach zatrudniających zwykle od 2 do 5 pracowników, których zapotrzebowanie na usługi IT są bardzo małe. Pakiet ten otwiera możliwość wdrożenia naszych rozwiązań do zdalnej pomocy i dostęp do systemu HelpDesk wraz z gwarantowanym czasem reakcji na poziomie 2 dni roboczych.  

Dostępne rozszerzenia pakietów

Potrzebujesz czegoś więcej? Znajdziesz to tutaj.
  • Polityka kopii bezpieczeństwa 150,00 zł/mc
  • Skrócenie gwarantowanego czasu reakcji do 1 dnia roboczego (tryb: Next Business Day) 500,00 zł/mc
  • Działania prewencyjne 300,00 zł/mc
  • Stały i szczegółowy monitoring jednego komputerowego stanowiska pracy 30,00 zł/mc

Usługi dodatkowe

Potrzebujesz dodatkowej wizyty lub godziny pracy specjalisty?
  • Dodatkowa godzina pracy specjalisty 70,00 zł

    Cena za każdą kolejną godzinę pracy specjalisty po wyczerpaniu godzin objętych pakietem.

  • Dodatkowy dojazd 150,00 zł

    Cena za każdy kolejny dojazd do siedziby klienta po wyczerpaniu dojazdów objętych pakietem.

Wszystkie ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.

Najczęściej zadawane pytania

Masz jakieś pytania? Sprawdź czy ktoś już go nam nie zadał.

Ogólne działania mające na celu zapobieganie występowaniu problemów z infrastrukturą IT. Głównymi działaniami to aktualizacje systemów, aktualizacje definicji programów antywirusowych i ogólny nadzór nad siecią. 

Monitoring urządzeń polega na wdrożeniu licencjonowanego oprogramowania sprawdzającego wszystkie parametry urządzenia. W czasie rzeczywistym sprawdzane jest obciążenie komputera, poprawność działania wszystkich usług, a także kondycję fizycznych jego elementów takich jak dyski twarde. 

Rozliczamy się w cyklach 15 minutowych, czyli w przeciągu jednej godziny w abonamencie możemy realizować do 4 zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są wprowadzane w system HelpDesk w który na koniec miesiąca tworzone są raporty naszej współpracy.

To podstawowy system komunikacji pomiędzy MGK, a klientem. System ten obsługiwany jest przez różne ścieżki komunikacji – e-mail, indywidualny portal klienta, formularz zgłoszeń, czy telefon. W systemie HelpDesk gromadzone są wszystkie szczegóły naszej współpracy rozwiązania, podjęte działania serwisowe, a także szczegółowy czas poświęcony na każde zgłoszenie. 

Reakcja, to czynności podjęte przez specjalistów zmierzające do rozwiązania danego problemu.

Wybrane realizacje

szybki kontakt

Jak możemy Ci dziś pomóc?

Baza wiedzy

Na najczęściej zadawane pytania odpowiadamy w Bazie Wiedzy, która została podzielona na kategorie związane z działalnością MGK.net.pl.

500 65 65 75

Chcesz się więcej dowiedzieć o usługach MGK.net.pl?
Zadzwoń i porozmawiaj z nami.

Formularz kontaktowy

Jest to podstawowa forma komunikacji. Wszystkie zgłoszenia awarii, zlecenia czy problemy są rejestrowane w naszym systemie zgłoszeń.

jesteśmy również na

Technologia powinna dać więcej czasu dla Ciebie i Twoich bliskich. Szukam i tworzę rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie. MGK wspiera i doradza, jak taniej pozyskać, utrzymać i zarządzać infrastrukturą IT w domu lub firmie. 

MGK.net.pl

Szanujemy Twoją prywatność. Sprawdź jakie dane są przez nas zbierane i jak dbać o swoją prywatność. [Polityka Cookies | Regulamin Usług | Polityka Prywatności]