Podpisuj dokumenty
gdziekolwiek jesteś
W biurze, domu, pociągu, samolocie, kopalni....
Dowiedz się więcej
Wsparcie IT
Technologia powinna dać więcej czasu dla Ciebie i Twoich bliskich.
Zyskaj spokój w IT
Previous slide
Next slide

Wsparcie IT

Zobacz na czym polega nasze wsparcie

Wsparcie na żądanie

Potrzebna pomoc doraźna?

Jest opcją dla Klientów potrzebujących sporadycznego wsparcia, bez gwarancji czasu reakcji. Wsparcie na żądanie dotyczy głównie naprawy sprzętu, diagnostyki, czy wykonania jednorazowych usług wdrożenia. Pobierz aplikację do pomocy zdalnej.
już od 250 zł/h - pracy zdalnej
już od 500 zł/h - pracy u klienta
+ dojazd
  • Dojazd na terenie miast: Zabrze, Bytom, Gliwice 100,00 zł
  • Dojazd na terenie miast: Chorzów, Katowice, Tarnowskie Góry 150,00 zł

Pakiety

Przykładowe pakiety obsługi

Pakiet start

dla mikro firm
1000 zl/netto miesięcznie
  • Wsparcie dla 5 - 9 komputerów
  • Wsparcie dla 1 serwera
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji do 2 dni roboczych
  • Do 5 godzin pracy specjalisty
  • 2 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Ochrona Antywirusowa
    ESET PROTECT
    dla wszystkich urządzeń

Pakiet plus

dla wymagających
1600 zl/netto miesięcznie
  • Wsparcie dla 10 - 14 komputerów
  • Wsparcie dla 2 serwerów
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji do 2 dni roboczych
  • Do 8 godzin pracy specjalisty
  • 3 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Ochrona Antywirusowa
    ESET PROTECT
    dla wszystkich urządzeń

Pakiet plus

dla bezawaryjnej pracy
2500 zl/netto miesięcznie
  • Wsparcie dla 15 - 20 komputerów
  • Wsparcie dla 3 serwerów
  • Podstawowe wsparcie IT
  • Czas reakcji 1 dzień roboczy
  • Do 14 godzin pracy specjalisty
  • 4 dojazdy do klienta
  • Doradztwo i konsultacje
  • System HelpDesk
  • Ochrona Antywirusowa
    ESET PROTECT
    dla wszystkich urządzeń

Pakiet mini

Poznaj najmniejszy pakiet

To nasz najmniejszy pakiet współpracy i stworzony został z myślą o firmach zatrudniających zwykle od 2 do 5 pracowników, których zapotrzebowanie na usługi IT są bardzo małe. Pakiet ten otwiera możliwość wdrożenia naszych rozwiązań do zdalnej pomocy i dostęp do systemu HelpDesk wraz z gwarantowanym czasem reakcji na poziomie 2 dni roboczych.  

1000 zł/netto

miesięcznie

Za mało w pakiecie?

Dostępne rozszerzenia

  • Polityka kopii bezpieczeństwa 250,00 zł/mc
  • Skrócenie gwarantowanego czasu reakcji do 1 dnia roboczego (tryb: Next Business Day) 500,00 zł/mc
  • Dodatkowa godzina pracy technika - zdalnie 105,00 zł

    Cena za każdą kolejną godzinę pracy specjalisty po wyczerpaniu godzin objętych pakietem.

  • Dodatkowa godzina pracy specjalisty - w siedzibie zamawiającego 175,00 zł

    Cena za każdą kolejną godzinę pracy specjalisty po wyczerpaniu godzin objętych pakietem.

  • Dojazd na terenie miast: Zabrze, Bytom, Gliwice 100,00 zł

    Cena dojazdu do siedziby klienta

  • Dojazd na terenie miast: Chorzów, Katowice, Tarnowskie Góry 150,00 zł

    Cena dojazdu do siedziby klienta

Wszystkie ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich 23% podatku VAT.

Wątpliwości?

Najczęściej zadawane pytania

Rozliczamy się w cyklach 15 minutowych, czyli w przeciągu jednej godziny w abonamencie możemy realizować do 4 zgłoszeń. Wszystkie zgłoszenia są wprowadzane w system HelpDesk w który na koniec miesiąca tworzone są raporty naszej współpracy.

To podstawowy system komunikacji pomiędzy MGK, a klientem. System ten obsługiwany jest przez różne ścieżki komunikacji – e-mail, indywidualny portal klienta, formularz zgłoszeń, czy telefon. W systemie HelpDesk gromadzone są wszystkie szczegóły naszej współpracy rozwiązania, podjęte działania serwisowe, a także szczegółowy czas poświęcony na każde zgłoszenie. 

Reakcja, to czynności podjęte przez specjalistów zmierzające do rozwiązania danego problemu.

Tak, każde urządzenie objęte umową zawiera ochronę antywirusową dostarczoną przez ESET. 

Zaufali nam już

Nasi klienci

Masz wątpliwości? Pytania?

Skontaktuj się z MGK

Technologia powinna dać więcej czasu dla Ciebie i Twoich bliskich. Szukam i tworzę rozwiązania, które mają za zadanie ułatwić życie. MGK wspiera i doradza, jak taniej pozyskać, utrzymać i zarządzać infrastrukturą IT w domu lub firmie. 

Szanujemy Twoją prywatność. Sprawdź jakie dane są przez nas zbierane i jak dbać o swoją prywatność. [Polityka Cookies | Regulamin Usług | Polityka Prywatności]