Formularz

zgłoszenia awarii

Nie przesiadujemy w biurze, pracujemy z różnych zakątków Polski w trybie online. Większość naszych techników pracuje tylko za pomocą systemu zgłoszeń serwisowych. Takie rozwiązanie pozwala nam na maksymalne skupienie się nad każdym zadanym pytaniem, problemem czy wdrożeniem. 

Posiadasz umowę serwisową
lub pakiet dodatkowego wsparcia?

Uzupełniając formularz zgłoszenia pamiętaj o podaniu swojego służbowego adresu e-mail. Dzięki temu system automatycznie rozpozna rodzaj zawartej umowy i nada odpowiedni czas reakcji. Co więcej informacje zapisane w systemie o wdrożonych rozwiązaniach i usługach pozwolą na jeszcze szybszą diagnostykę i podjęcie działań zmierzających do zażegnania usterki. 

Nie posiadasz umowy serwisowej?

Musisz pamiętać, że priorytetowo rozwiązujemy zgłoszenia realizowane w ramach umów serwisowych i pakietów wsparcia. Twoje zgłoszenie również zostanie rozwiązane, ale na czas odpowiedzi może być nieco dłuższy.

Szanujemy Twoją prywatność. Sprawdź jakie dane są przez nas zbierane i jak dbać o swoją prywatność. [Polityka Cookies | Regulamin Usług | Polityka Prywatności]