Ostatni czas sprawił, że musiałem zweryfikować całą strategię cenową ze względu na ogólną sytuację panującą na rynku, a także ciągłe doskonalenie rozwiązań IT. Chcę mieć pewność, że wszystkie usługi będą przez cały okres naszej współpracy na najwyższym poziomie. Dlatego wprowadzenie ochrony antywirusowej ESET do umów serwisowych i ochrony danych za pomocą rozwiązań Acronis jest w tej chwili moim priorytetem. Zmiany cen dotyczą również kosztów dojazdu i kosztów godziny pracy zarówno zdalnej jak i lokalnej. Na stałe w naszej współpracy zagości system obsługi zgłoszeń serwisowych, a także system TeamViewer do wsparcia zdalnego.
Aby tak się stało, podwyższamy opłaty abonamentowe związane z obsługą informatyczną o około 20%. Oznacza to również, że Wsparcie IT będzie miało jeszcze więcej korzyści, takich jak:
– Centralizacja zarządzania ochroną antywirusową – ESET
– Centralizacja ochrony kopii bezpieczeństwa – Acronis
– Pełną historię zgłoszeń serwisowych – analiza najczęstszych problemów
– Pełną rozliczalność godzin pracy wsparcia serwisowego i zamówień – nowy system BOK
– Bezproblemową i bezpieczną ścieżkę pomocy online – zdalna pomoc dzięki TeamViewer
Jeśli potrzebujesz trochę czasu, aby zdecydować, czy chcesz zobowiązać się do nowego planu cenowego, masz taką możliwość. Przez cały okres trwania dotychczasowej umowy możesz korzystać z usług na starych zasadach, odnowienie współpracy będzie już odbywać się na nowych zasadach opisanych na poszczególnych stronach MGK.net.pl.